Laginformation: Pantamera Pojkar C (P11) Svår, Pantamera Pojkar C (P11) Mellan, Pantamera Pojkar C (P11), Träningsmatcher Pojkar
| Alla ledare | |||
| Namn | Lagroll | ||
|---|---|---|---|
| Daniel Håkansson | Tränare | ||
| Peter Johannesson | Tränare | ||
| Anders Nilsson | Tränare | ||
| Henrik Salling | Tränare | ||
| Mikael Andersson | Tränare | ||
| Markus Gustafsson | Tränare | ||
| Peter Ramsten | Tränare | ||
Stämmer inte uppgifterna? - Kontakta din iBIS-administratör i föreningen eller ändra i iBIS.
| Pantamera Pojkar C (P11) Svår | ||||
| Plac. | Lag | S | D | P |
|---|---|---|---|---|
| Gå till detaljerad tabell | ||||
| 1. | IBK Lund P2011 Svart | 6 | 28 | 16 |
| 2. | Höllvikens IBF P11 Svart | 6 | 15 | 15 |
| 3. | Malmhaug IBF P11/ 12 | 6 | 15 | 11 |
| 4. | IBK Genarp P11-13 | 6 | -11 | 5 |
| 5. | Båstads GIF P10/ 11 | 6 | -21 | 4 |
| 6. | FBC Engelholm P11/ 12 | 6 | -26 | 0 |
| Pantamera Pojkar C (P11) Mellan | ||||
| Plac. | Lag | S | D | P |
|---|---|---|---|---|
| Gå till detaljerad tabell | ||||
| 1. | IBK Lund P2011 Grön | 8 | 18 | 19 |
| 2. | Malmhaug IBF P12 | 7 | 29 | 18 |
| 3. | Höllvikens IBF P11 Vit | 6 | 19 | 15 |
| 4. | Lönsboda IBK P11-12 | 7 | -4 | 12 |
| 5. | Munka-Ljungby IBK P11-12 1 | 6 | 8 | 10 |
| 6. | Lomma FBC P11 | 7 | 2 | 8 |
| 7. | Hofterups IBF P10-12 | 7 | -14 | 8 |
| 8. | Malmö FBC P11 | 6 | -10 | 3 |
| 9. | Frosta IBF P11/ 12 | 5 | -15 | 2 |
| 10. | Eslövs IBF FP10/ 11 | 7 | -33 | 0 |
| Pantamera Pojkar C (P11) | ||||
| Plac. | Lag | S | D | P |
|---|---|---|---|---|
| Gå till detaljerad tabell | ||||
| 1. | Munka-Ljungby IBK P11-12 2 | 6 | 18 | 16 |
| 2. | Malmhaug IBF - Oxie P11-13 | 6 | 14 | 15 |
| 3. | IBS Svedala P11 | 6 | 6 | 13 |
| 4. | Åstorp/ Kvidinge IBS P 11-12 | 7 | 2 | 12 |
| 5. | Röke IBK P11-12 | 6 | 4 | 9 |
| 6. | Höllvikens IBF P 11-13 Röd | 7 | -7 | 9 |
| 7. | IBK Lund P2011 Lime | 7 | -2 | 7 |
| 8. | IK Stanstad P11/ 12 | 8 | -9 | 7 |
| 9. | Emmaljunga GOIF P11/ 12 | 6 | -10 | 4 |
| 10. | FBC Ystad P10-11 | 7 | -16 | 4 |
| Palmstaden IK P1113 | Utgått | |||