| Hagunda IF F07/08 | 0 - 0 | Stenhagens KK F07/08 röd |
|---|
| Matchstatus | Ej påbörjad |
|---|---|
| Periodsiffror | |
| Skott | 0 - 0 () |
| Händelse | Tid | Ställning | Spelare | Lag |
|---|
| Matchinformation | |
| Tävling | Träningsmatcher Uppland 2022/23 |
| Tid | 21/9 19:00 ![]() |
| Notering | 3x15min |
| Spelplats | Stenhagen BoKC , UPPSALA |
| Domare | Alexander Stolt, Uppsala |
| Domare | Rebecka Törnfeldt, Uppsala |
| Laguppställning Hagunda IF F07/08 | Statistik i matchen | |||||||||
| Nr | Namn | Pos. | Femma | Mål | Ass. | Utv. | Poäng | Skott | Insl.Mål | Räddn.(%) |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 2. | Rebeca Fahlgren (17 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | |||||
| 4. | Vera Möller (17 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | |||||
| 5. | Felicia Bergström (20 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | |||||
| 8. | Emma Risberg (17 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | |||||
| 9. | Sara Ramqvist (18 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | |||||
| 10. | Tilde Lernskog (20 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | |||||
| 11. | Melina Bernhardsson (18 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | |||||
| 12. | Elina Sand (16 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | |||||
| 13. | Emmy Bergström (18 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | |||||
| 15. | Ylva Remaeus (18 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | |||||
| 17. | Ragna Lindvall (17 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | |||||
| 20. | Isabella Ludvigsen (16 år) | Målvakt | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
| 22. | Olivia Tunemar (18 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | |||||
| 23. | Siri Andersson (17 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | |||||
| 24. | Molly Hartman (17 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | |||||
| 26. | Julia Karlsson (17 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | |||||
| 31. | Hanna Haglund (16 år) | Målvakt | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
| Ledarstab Hagunda IF F07/08 | |
| Roll | Namn |
|---|---|
| Ass tränare | Eva Ludvigsen |
| Ass tränare | Hans Haglund |
| Tränare | Nina Bergström |
| Ass tränare | Stefan Ramqvist |
| Laguppställning Stenhagens KK F07/08 röd | Statistik i matchen | |||||||||
| Nr | Namn | Pos. | Femma | Mål | Ass. | Utv. | Poäng | Skott | Insl.Mål | Räddn.(%) |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Ledarstab Stenhagens KK F07/08 röd | |
| Roll | Namn |
|---|---|