| Matchinformation | |
| Tävling | Pantamera F Div. 3 Skeå |
| Tid | 5/2 14:15 |
| Spelplats | Boliden Sporthall, Boliden |
| Domare | Moa Lundström |
| Laguppställning Boliden FFI F09-11 | Statistik i matchen | |||||||||
| Nr | Namn | Pos. | Femma | Mål | Ass. | Utv. | Poäng | Skott | Insl.Mål | Räddn.(%) |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Olivia Burman (13 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||||
| 2. | Nellie Nilsson (15 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | |||||
| 3. | Elsa Pekkanen (13 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | |||||
| 9. | Simone Pihl-Hagbo (14 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | |||||
| 10. | Ella Andersson (15 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | |||||
| 11. | Emilia Strandelin (14 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | |||||
| 12. | Nellie Boström (14 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | |||||
| 13. | Ayiziba Adejiang (14 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | |||||
| 15. | Anne-Sophie Kaiser (16 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | |||||
| 16. | Irma Åman (15 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | |||||
| 17. | Thea Söderberg (14 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | |||||
| 18. | Aurora Lundström (15 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | |||||
| Ledarstab Boliden FFI F09-11 | |
| Roll | Namn |
|---|---|
| Ass tränare | David Larsson |
| Ass tränare | Felicia Lundström |
| Kontaktperson | Ida Grenholm |
| Laguppställning Skellefteå IBK / Röd F11 | Statistik i matchen | |||||||||
| Nr | Namn | Pos. | Femma | Mål | Ass. | Utv. | Poäng | Skott | Insl.Mål | Räddn.(%) |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 4. | Saga Johansson (14 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | |||||
| 6. | Milo Lovener (14 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | |||||
| 8. | Alva Johansson (14 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | |||||
| 10. | Li Bark Lundgren (14 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | |||||
| 12. | Alicia Andersson (14 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | |||||
| 17. | Pim Nilsen (14 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | |||||
| 18. | Siri Mattsson (14 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | |||||
| 19. | Lovisa Lindholm (14 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | |||||
| 20. | Elsa Skogh (14 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | |||||
| 21. | Thea Persson (14 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | |||||
| Ledarstab Skellefteå IBK / Röd F11 | |
| Roll | Namn |
|---|---|
| Tränare | Mikael Lindholm |
| Tränare | Peter Lundgren |