| Matchinformation | |
| Tävling | Pojkar Blå 1 Gr.2 |
| Tid | 16/3 14:00 |
| Spelplats | Porsöhallen , Luleå |
| Domare | Isabell Holmström, LULEÅ |
| Laguppställning Luleå SK PBlå 1 Gr.2 | Statistik i matchen | |||||||||
| Nr | Namn | Pos. | Femma | Mål | Ass. | Utv. | Poäng | Skott | Insl.Mål | Räddn.(%) |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Alex Brandebo (13 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||||
| Alexander Ahlqvist (13 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||||
| Algot Stenvall (12 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||||
| Assar Albing (13 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||||
| Elliot Kummu (12 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||||
| Elvis Lindh (13 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||||
| Hugo Niemi (12 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||||
| Julius Isaksson Ruisniemi (13 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||||
| Leon Keisu (13 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||||
| Lukas Holmqvist (13 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||||
| Oscar Lindkvist (13 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||||
| Ledarstab Luleå SK PBlå 1 Gr.2 | |
| Roll | Namn |
|---|---|
| Tränare | Daniel Lindh |
| Lagledare | Patrik Holmqvist |
| Tränare | Sandra Isaksson |
| Laguppställning Öjebyns IBF PBlå 1 Gr.2 | Statistik i matchen | |||||||||
| Nr | Namn | Pos. | Femma | Mål | Ass. | Utv. | Poäng | Skott | Insl.Mål | Räddn.(%) |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 3. | Melvin Carlsson (13 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | |||||
| 5. | Elton Lundholm (13 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | |||||
| 8. | Isak Andersson (13 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | |||||
| 12. | Alfred Wallin (13 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | |||||
| 19. | Oskar Öman (13 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | |||||
| 28. | Ludvig Engström (13 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | |||||
| 30. | Ajdin Ramic (13 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | |||||
| 31. | Adam Ali (13 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | |||||
| 34. | Lucas Lidman (13 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | |||||
| 36. | Eric Strand (13 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | |||||
| 38. | Melker Wallin (12 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | |||||
| 100. | Gabriel Isaksson (13 år) | Målvakt | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| Ledarstab Öjebyns IBF PBlå 1 Gr.2 | |
| Roll | Namn |
|---|---|
| Tränare | Karin Wiksten |
| Tränare | Peter Sandlund |