| Matchinformation | |
| Tävling | Pantamera Pojkar blå 2 Grupp 3 2015 |
| Tid | 7/12 11:30 |
| Spelplats | Stenhagenskolans Sporthall , UPPSALA |
| Domare | Emil Larsson, Fjärdhundra |
| Domare | Sofie Lundkvist, Uppsala |
| Laguppställning Stenhagens KK P15/16 röd | Statistik i matchen | |||||||||
| Nr | Namn | Pos. | Femma | Mål | Ass. | Utv. | Poäng | Skott | Insl.Mål | Räddn.(%) |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Anthon Ambesi (10 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||||
| Arvid Arntsen (9 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||||
| Arvid Stahlén (9 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||||
| Bosse Lemoine (10 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||||
| Ilian Granstrand (10 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||||
| Isak Halfvarsson (9 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||||
| Levi Ljunggren (10 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||||
| Oscar Mathiasson (10 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||||
| Sam Ödmark Pérez (10 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||||
| Sami Ghanem (10 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||||
| Ted Rothin (10 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||||
| Tor Svensson (10 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||||
| Vilmer Myrbäck (10 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||||
| Ledarstab Stenhagens KK P15/16 röd | |
| Roll | Namn |
|---|---|
| Tränare | Per Andersson |
| Tränare | Rafael Mousavi |
| Laguppställning Vaksala SK P 2015 Svart 2 | Statistik i matchen | |||||||||
| Nr | Namn | Pos. | Femma | Mål | Ass. | Utv. | Poäng | Skott | Insl.Mål | Räddn.(%) |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 4. | Oscar Akol (10 år) | Vänsterback | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||
| 5. | Kevin Björk (10 år) | Vänsterback | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||
| 10. | Edvin Strömberg (10 år) | Vänsterforward | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||
| 13. | Edward Boss (10 år) | Högerback | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||
| 16. | Ben Eklund (11 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | |||||
| 20. | Felix Bergman (10 år) | Högerforward | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||
| 21. | Vincent André (9 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | |||||
| 30. | Waldemar Dietrichson (10 år) | Målvakt | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
| 92. | Edvin Saei (10 år) | Målvakt | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
| Ledarstab Vaksala SK P 2015 Svart 2 | |
| Roll | Namn |
|---|---|