| Herrestads AIF P11/12 | 0 - 0 | Lindome IBK P13 Grön |
|---|
| Matchstatus | Ej påbörjad |
|---|---|
| Periodsiffror | |
| Skott | 0 - 0 () |
| Händelse | Tid | Ställning | Spelare | Lag |
|---|
| Matchinformation | |
| Matchnummer | 069519023 |
| Tävling | Pantamera Ungdom-C Pojkar F Höst |
| Tid | 6/12 15:15 |
| Spelplats | Rampen Sporthall (Källdalsskolan) , Uddevalla |
| Domare | Mustafa Kalajdzisalihovic, Hisings Backa |
| Domare | Pontus Ekengränd, VÄSTRA FRÖLUNDA |
| Laguppställning Herrestads AIF P11/12 | Statistik i matchen | |||||||||
| Nr | Namn | Pos. | Femma | Mål | Ass. | Utv. | Poäng | Skott | Insl.Mål | Räddn.(%) |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Lexus Karlsen (13 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||||
| Robin Kjell (14 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||||
| Sean Borlinger (13 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||||
| 5. | Melwin Lövström (13 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | |||||
| 6. | Vilgot Kolberg (14 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | |||||
| 8. | Wille Larsson (14 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | |||||
| 10. | Rasmus Wallström (14 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | |||||
| 11. | Charlie Sahlström (14 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | |||||
| 12. | Oliver Drottz (13 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | |||||
| 15. | Gustav Axelsson (14 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | |||||
| 16. | Theo Johansson (14 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | |||||
| 18. | Leon Isgren (13 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | |||||
| 24. | Artur Wingård (13 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | |||||
| 55. | Oscar Schörling (14 år) | Målvakt | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
| 88. | Nils Tibblin (14 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | |||||
| 95. | Lowe Schewenius (13 år) | Målvakt | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
| Ledarstab Herrestads AIF P11/12 | |
| Roll | Namn |
|---|---|
| Tränare | Andreas Drottz |
| Tränare | Fredrik Olsson |
| Lagledare | Jan-Ove Fredgren |
| Lagledare | Martin Axelsson |
| Tränare | Robert Tibblin |
| Laguppställning Lindome IBK P13 Grön | Statistik i matchen | |||||||||
| Nr | Namn | Pos. | Femma | Mål | Ass. | Utv. | Poäng | Skott | Insl.Mål | Räddn.(%) |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Ledarstab Lindome IBK P13 Grön | |
| Roll | Namn |
|---|---|