| Matchinformation | |
| Tävling | Pantamera Flickor Blå Medel A |
| Tid | 18/2 10:00 |
| Spelplats | Skarpängskolan A, Täby |
| Domare | Fredrik Sandgren, VALLENTUNA |
| Domare | Andreas Sandgren, VALLENTUNA |
| Laguppställning Täby FC (B) | Statistik i matchen | |||||||||
| Nr | Namn | Pos. | Femma | Mål | Ass. | Utv. | Poäng | Skott | Insl.Mål | Räddn.(%) |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 3. | Jina Zhou (19 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | |||||
| 5. | Frida Lundberg (19 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | |||||
| 6. | Elsa Lövefors (19 år) | Målvakt | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| 7. | Stella Eriksson (19 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | |||||
| 8. | Ebba Andersson (19 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | |||||
| 11. | Frida Wikman (19 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | |||||
| 17. | Julia Sinclair (19 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | |||||
| 21. | Tuva Ljungblad (19 år), lagkapten | 0 | 0 | 0 | 0 | |||||
| 25. | Sofie Öhman (19 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | |||||
| 28. | Alice Stenbeck (18 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | |||||
| 40. | Anna Livia Anrell (19 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | |||||
| Ledarstab Täby FC (B) | |
| Roll | Namn |
|---|---|
| Kontaktperson | Kalle Anrell |
| Tränare | Ola Andersson |
| Laguppställning Täby FC (A) | Statistik i matchen | |||||||||
| Nr | Namn | Pos. | Femma | Mål | Ass. | Utv. | Poäng | Skott | Insl.Mål | Räddn.(%) |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 2. | Filippa Bureborn (20 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | |||||
| 4. | Rafaela Dohlwitz (20 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | |||||
| 10. | Matilda Laksov (20 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | |||||
| 11. | Wilma Lindberg (20 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | |||||
| 17. | Ela Tayli (20 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | |||||
| 18. | Elsa Ruthberg (20 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | |||||
| 22. | Johanna Östling (20 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | |||||
| 24. | Sofia Eklöf (20 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | |||||
| 25. | Agnes Stolpe (20 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | |||||
| 33. | Ida de Besche (20 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | |||||
| 34. | Elsa Vad-Schütt (20 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | |||||
| Ledarstab Täby FC (A) | |
| Roll | Namn |
|---|---|
| Tränare | Joakim Laksov |
| Tränare | Tobias Bureborn |