Matchinformation | |
Tävling | Flickor Blå (-08-10) |
Tid | 8/2 09:00 |
Spelplats | Alfahallen - Gavlehov, Gävle |
Domare | Faraz Arabshoorabi, gävle |
Domare | Jaad Abou Chaaya, Gävle |
Laguppställning Gävle GIK F10 | Statistik i matchen | |||||||||
Nr | Namn | Pos. | Femma | Mål | Ass. | Utv. | Poäng | Skott | Insl.Mål | Räddn.(%) |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Agnes Persson (14 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||||
Alma Persson (15 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||||
Emma Johannesson (15 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||||
Hanna Jernberg (15 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||||
Ingrid Höglund (14 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||||
Julia Ekmarck (15 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||||
Lisa Rogström (15 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||||
Majken Carlström (15 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||||
Meja Wållberg (14 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||||
Moa Sabra (14 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||||
Signe Jonsson (15 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||||
Sofia Blomberg (15 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||||
Svea Litzell (14 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||||
Vilma Sundqvist (14 år) | 0 | 0 | 0 | 0 |
Ledarstab Gävle GIK F10 | |
Roll | Namn |
---|---|
Tränare | Ahmed Sabra |
Ass tränare | Mats Ryberg |
Tränare | Urban Ekmarck |
Laguppställning IK Huge F10 | Statistik i matchen | |||||||||
Nr | Namn | Pos. | Femma | Mål | Ass. | Utv. | Poäng | Skott | Insl.Mål | Räddn.(%) |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Agnes Strandell (15 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||||
Awa Leima (15 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||||
Ebba Berg (15 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||||
Edith Furenhag (14 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||||
Elin Pårs (15 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||||
Ella Alpe (15 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||||
Freja Embretsen (15 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||||
Lava Leima (14 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||||
Linn Stjernstedt (14 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||||
Lovisa Karlsson (15 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||||
Moa Cullfors (15 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||||
Othilia Abrahamsson (15 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||||
Tuva-Li Ramsell (14 år) | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||||
Wilma Almen Mörk (14 år) | 0 | 0 | 0 | 0 |
Ledarstab IK Huge F10 | |
Roll | Namn |
---|